Friday, December 22, 2006

NLP od siebie (VII.)

c.d.
Zacząłem się zastanawiać - co może być tego przyczyną. Postanowiłem poddać całe zjawisko NLP szczegółowym badaniom. Aby to rozpocząć, musiałem sam prowadzić szkolenia i warsztaty. Choćby z tego względu, że osoby biorące udział w innych szkoleniach - często sami zaczynają je prowadzić - a wtedy wyniki badań niekoniecznie byłyby wiarygodne.
Czy oprócz udziału w warsztatach i doświadczeniu w praktyce, pewnej wiedzy z zakresu psychologii i pedagogiki konieczne są uprawnienia - aby prowadzić samemu szkolenia? Uprawnienia wynikają z mojego zawodu pedagoga, wykształcenia i wieloletniej praktyki w edukacji. Jeśli chodzi o NLP - trudno znaleźć uczelnię, której dyplom uprawniałby do szkoleń akurat z tej dyscypliny. Jednak w wyniku kolejnych szkoleń zdobyłem certyfikat i licencję z zakresu Programowania Neurolingwistycznego.
(c.d.n.)



NLP na Mazurach
Tags:

No comments: